Presentations
Speaking Engagements
Переваги індивідуально-зорієнтованого навчання очевидні. Кожна людина має свій індивідуальний темп роботи. Одному легше сприймати інформацію на слух, інший краще сприймає ту ж інформацію через ряд наочностей. Ключевою перевагою також є і індивідуально-зорієнтована робота учня і вчителя. Наш перший крок полягає у визначенні сильних і слабких сторін учнівських знань, звідти ми підбираємо індивідуальні програми навчання, готуємо завданя, які дозволять зосередитися на тих областях необхідних знань, які найбільшою мірою потребують поліпшення.
Переваги навчання
| Заняття один на один. Заняття не є груповими. Індивідуально-зорієнтовані заняття проводяться з 100% увагою і контролем учителя-педагога та учня протягом усього уроку. З постійним діагностуванням та визначенням індивідуальних завдань, стилю та темпу ведення заняття відповідно до потреб і можливостей учня. | |
| Контроль за виконаняням домашнього завдання. Контроль передбачає допомогу у підготовці домашніх завдань з тематичного предмету. Розв'язком завдань на закріпленням знань, і безпосереднім відтворенням цих знань - допомога в оперуванні цих знань. Іншими словами, перед тим як вимагати знання їх потрібно, навіть, не просто надати, а навчити про них говорити. | |
| Тривалість уроку. Шкільний урок триває 1 академічну годину - це складає 45 хвилин астрономічного часу. У нас урок триває щонайменше 1 годину астромічного часу = 60 хв. Цього часу інколи достатньо для продуктивної діяльності для навчання і успішного засвоєння знань з визначеної теми. Окрім того, не витрачається час на "побутові учітельські записи у журналах" та витраченя часу на наведення дисциплінічного порядку поведінки учнів. | |
| Розвиток компетентностей. Заняття, проведені лише для самих проведених занять нікому не потрібні. Навчання зорієнтоване з підбором завдань та навчального матеріалу для ефективного засвоєння знань. Ефективне засвоєння знань передбачає допомога учневі зрозуміти зміст навчального завдання. Розуміння навчального матеріалу, підкріплення практичними навичками і є ключем успішного навчання. Знання - це усвідомлена інформація. | |
| Неперервність у навчанні. Навчання зорієнтоване на змістовно-пов'язаних темах з іноді прихованим або очевидним включенням в нововивченній темі завдань, які передбачають пригадування знань попередньо-вивчених уроків. | |
| Виховання самостійності у роботі. Успішна робота будь-якого педагога є досягнення результату, за яким його учень, отримавши значний інформаційний ресурс здатен використовувати його самостійно. Контроль за ходом навчання може здійснюватися через вирішення спеціально змодельованих ситуаціях. | |
| Ефективне використання часу. Успішна самостійна робота неможлива без вдало організованого розподілу часу. Заняття проводяться з тренуванням самоорганізації. Досвід показує, що часто через не правильну організацію власного часу, особливо це видно, на контролюючих заняттях, учні показують гірші результати, не встигаючи продемонструвати дійсні знання. | |
| Використання інноваційних технологій. Навчання простих навичок дослідження, самостійного пошуку джерел знань для підвищення успішності. | |
Ефективність занять та економічне обґрунтування
Про ефективність одного заняття важко сказати про гарантію успіху, але іноді і одного продуктивного заняття вистачає (одного вечора) для досягнення очевидного успіху у навчанні. Я рекомендую проводити заняття не менше однієї години, а за потреби у допомозі підготовки до іспиту чи лабораторної чи контролюючої знань роботи - виділити окремий час для заняття. Про необхідність у підготовці до контрольної роботи чи самостійної бажано окремо попередити і домовитися заздалегідь.
Вартість занятть в основному відповідають показнику вартості проведенного уроку вчителем в загальноосвітній школі. Але так, як освіта в школі строго контролюється міністерськими приписами, тому за одне заняття з репетитором можна досягнути результату у навчанні рівного трьом-чотирьом урокам в загальноосвітній школі. Іноді, навіть, вже за три заняття з репетитором можна досягнути більше ніж за увесь поточний семестр навчання у школі.
Заняття проходять з використанням розробленої нами інноваційної технології "уроку-презентації" з забезпеченням необхідним дидактичним матеріалом.
Заняття, зорієнтовані на підготовку до ЗНО, проводяться з виконанням завдань відповідних рекомендованих збірників.



